Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, żeby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Teraz nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to poprawnie. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością bardziej produktywne.